רומיקס מבית ר.א ריהוט – מחלקות בחברה

מאמרים

ענף הריהוט בארץ הוא דינמי ומתחדש כל הזמן. טרנדים מתחלפים, אופנות באות והולכות, ואנו בחברת רומיקס מבית ר.א ריהוט דואגים להישאר מעודכנים במגמות השוק העדכניות, כיוונים חדשים ודרישות הצרכנים על מנת לפתח מוצרים חדשים ומתקדמים.
מחלקת השיווק והמכירות מורכבת מצוות בכיר ומקצועי המספק פתרון מקצועי ואיכותי לכלל מוצרי החברה: חדרי ילדים, חדרי נוער, חדרי שינה, ארונות, פינות עבודה, מזנונים, ארונות קודש ועוד. הצוות מבקר אצל המשווקים בכל הארץ על מנת לעדכן בכל תהליך או מוצר חדש אשר עבר ממחלקת הפיתוח למחלקות הייצור והתצוגה. הצוות גם מספק כלים ותמיכה למשווקים ונותן מענה לכל צורך. ההמלצות והדרישות מהשטח תורמות לעידוד היצירה המקורית של ר.א. ריהוט השואפת להוביל את השוק, אם בחדשנות ואם באיכות מוצריה, ופועלת בהתמדה לשיפרו ולייעול השירות שהיא מספקת. בנוסף, צוות המחלקה מדריך את הלקוחות בהעברת הרכש למחלקת ההזמנות .
המחלקה הטכנית
לאחר שלב ההזמנה, עוברת העבודה למחלקה הטכנית. מחלקה זו היא לב המערכת כולה ואחראית לתהליך התקין של הייצור על מחלקותיו השונות. כאן מפרקים את ההזמנות לגורמים עד לרמת הבורג. אנו משתמשים בתוכנות ייצור מהמתקדמות ביותר, המאפשרות אופטימיזציה ואוטומטיזציה של תהליך הייצור. מכאן יוצאת ההזמנה לאפיקי ייצור נפרדים, כאשר כל חלק מקבל הוראות ייצור מדויקות והכוונת מסלול ממחסני חומרי הגלם אל תחנות העבודה בהן הוא צריך לעבור. לבסוף נאספים חלקי הייצור ביחד עם אבזור נוסף המתבצע כמיקור פנים לתחנה הסופית של בקרת האיכות וההפצה.
המחלקה הטכנית נהנית מהכלים המתקדמים ביותר במטרה להביא את הייצור לסטנדרטים של מצוינות, עם מינימום תקלות ומקסימום דיוק ואיכות. עובדה זו מאפשרת למחלקת תיאום לקוחות לעבוד במקביל לייצור ולתאם את הרכבת המוצרים בבית הלקוח עוד טרם סיום הייצור.
תיאום לקוחות
השלב האחרון לפני שתוכלו להנות מהריהוט המעולה שהזמנתם מחברת ר.א.ריהוט הוא תיאום הגעה להרכבה. אנו מודעים לערך הזמן של לקוחותינו ועושים מאמצים רבים כדי לתאם את תאריך ושעת ההרכבה כך שיתאימו בצורה המדויקת ביותר ללוח הזמנים ולנוחות שלכם.
זו הסיבה שאנו שמים דגש על תכנון זמנים פרטני ברמת הלקוח. אנו מתאמים את ההרכבות כשבועיים מראש ובכך משאירים מרווח זמן להתאמה לשינויים. סדר וארגון זה מספקים לוחות עבודה מדויקים למרכיבים ותורמים לזרימה טובה יותר של העבודה ולהפחתה משמעותית בפניות למחלקת שירות הלקוחות.
מערך הלוגיסטי
תהליך הייצור והאספקה של רהיט הוא אומנות של תיאום בין מחלקות שונות, כדי להביא את המוצר המוגמר לבית הלקוח לשביעות רצונו המלאה. המערך הלוגיסטי הוא לב המערכת בחברת רומיקס, והוא אחראי לתהליך התקין של הייצור על מחלקותיו השונות. מחלקה זו משתמשת בכלים מתקדמים כדי להביא את הייצור לרמה הגבוהה ביותר עם מינימום תקלות ומקסימום דיוק ואיכות. עובדה זו מאפשרת למחלקת תיאום לקוחות לעבוד במקביל לייצור ולתאם את הרכבת המוצרים בבית הלקוח עוד בטרם סיום הייצור.
שרות לקוחות
העיצובים והרהיטים היפים והמתקדמים ביותר אינם שווים מאומה ללא שרות לקוחות מעולה. השרות בחברת ר.א. ריהוט הוא אחד היסודות החשובים ביותר בדרך להצלחה, ואנו עושים הכל כדי להעניק רמת שירות גבוהה ומענה מהיר ואיכותי לכל לקוח. בין אם רכשתם שידה או מיטה, או הינכם לקוחות גדולים המבצעים הזמנות מאיתנו על בסיס קבוע – כולכם חשובים, ואנו כאן לשירותכם.
עם זאת, שירות לקוחות איכותי אינו מייצג חוסר בתקלות – הוא נמדד בדרך בה הן מטופלות. נשמח לעמוד לרשותכם בטיפול מהיר של כל תקלה, בעיה ו/או תלונה . לרשותכם מספר דרכים להתקשרות ומידע, נא בחרו את הדרך המתאימה לכם ביותר.

,
הפוסט הבא
רומיקס – עיצבת לבד

תפריט