הבלוג שלנו

איך לתכנן חדרי ילדים ונוער
איך לתכנן חדרי ילדים ונוער?

כבר מגיל כמה חודשים הילדים שלנו עוברים לחדר משלהם, וזה יהיה כנראה חדר שילווה אותם בתחילת תהליך ההתפתחות, והגדילה שלהם. בחדר הזה הם ישחקו, יארחו חברים, ילמדו דברים חדשים, וכמובן יישנו ויחלמו אחרי ימים עמוסים במשחק והנאה.

עיצוב חדרי ילדים בעזרת מעצבת פנים

עיצוב חדרי ילדים בעזרת מעצבת פנים הפך לשירות מבוקש בשל הרצון לשלב בין האלמנטים השונים שאנו והילד מתחברים אליהם, הצבעים שמתאימים לגיל שבו הילד נמצא בשלב העיצוב, לצד קונספט שיהפוך את החדר לעולם שלם של חלומות, דמיון ומשחקים. על תפקידה של מעצבת פנים ברכישה של חדר ילדים בפוסט הבא.

עיצוב ריהוט נוער, רלוונטי ועדכני לשנת 2023
עיצוב ריהוט נוער, רלוונטי ועדכני לשנת 2023

התאמת ריהוט לחדרי נוער היא משימה לא פשוטה. בני הנוער כיום, מודעים בכל המגמות האחרונות שבאופנה, הם אוהבים להתעדכן ולשנות את טעמם, והם מודעים לאיכות הריהוט שתפקידו להכיל את חייהם מלאי התוכן.

חדרי הורים מעוצבים

במידה ובחרתם לערוך שינוי בחדר השינה שלכם, אך אתם פשוט לא בטוחים מה עליכם לעשות בכדי להוביל לשינוי חיובי, תוכלו להתחיל בלנסות לערוך שינויים קטנים.

מה עושים לפני שקונים ארון?
מה עושים לפני שקונים ארון?

יש החושבים שתהליך רכישת ארונות הוא מהלך קל ומהיר אך מתעלמים מהעובדה שמדוברת בעבודה קשה ומורכבת שדורשת חשיבה יצירתית גם מהלקוח וכן מהחנות.

פינות עבודה מעוצבות - עיצוב פינות עבודה
עיצוב פינות עבודה

כאשר באים לעצב פינת עבודה, חשוב לתכנן. מקום נוח, בו ניתן להתרכז, עם התאמה מקסמאלית, נוחות ועוד. זה לא סתם לקנות כיסא ושולחן, זה הרבה מעבר לכך.

מיטות קומותיים – מגשימים חלום לילדים

בעבר הלא רחוק מיטות קומותיים היו סה”כ מיטה פשוטה מעץ עם מזרון כשכמטר וחצי מעליה מחוברת מיטה נוספת מעץ שכוללת גם היא מזרן. הילד שישן על המיטה העליונה היה נעזר במדרגות קטנות מעץ כדי להגיע למיטתו.
כיום זהו עולם אחר וחדש לגמרי!

מיטות קומותיים – הפתרון המושלם

מיטת קומתיים, יכולה להיות פתרון מעולה בחדר שאינו יכול להכיל יותר ממיטה אחת, ילדים אוהבים מאוד לישון במיטת קומתיים ואחת מחוויות הילדות המעצבות ביותר, היא לישון מתחת לאחד האחים. המיטה העליונה משמשת בהרבה מקרים לפינה שקטה להתבודדות ומשחקי חברה.

דברו איתנו
יש לכם שאלה?


    דברו איתנו
    דברו איתנו השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.