נוהל ברור בנושא בדי הריפוד שמוזמנים על ידכם עבור הזמנות לקוח

רהיטים בהתאמה אישית
לקוחות יקרים,
קיימים מקרים בהם ההזמנה שנקלטה במפעל, מגיעה עם דרישה לסוג בד, שאינו מופיע ברשימת הדגמים המופיעים במצגת המוצרים של ר.א. ריהוט.
על פי הנוהל הקיים, באחריותכם לדאוג לכך שהבד הדרוש לטובת ריפוד המוצר, יוזמן ויגיע למפעל, זאת כמובן לפני מועד העמסת ההזמנה, כדי לאפשר לנו לרפד את המוצר.
אנו נתקלים במקרים רבים בהם, הבד לא מגיע עד ליום העמסה, גם לאחר שהמפעל דאג לעדכן ולתזכר אתכם בדחיפות העניין.
המחסור בבד, גורר אותנו לספק הזמנה חלקית, ללא המוצר המרופד וגרוע מכל, להשאר עם לקוח מאוכזב.
לבסוף, כאשר הבד מגיע, נוצר תהליך טיפול הכרוך בבירור,פתיחת קריאת שירות, תיאום חדש וחיוב חנות ב 150 ש”ח עבור הגעה נוספת של המרכיב לבית הלקוח.
אנו מציגים בפניכם הצעת ייעול,
אשרו לנו לקבל את הבד במשלוח מהיר ומיוחד מהספק. המשלוח כרוך בעלות של 50 ש”ח.
שימו לב, משלוח מהיר ומיוחד, כרוך בשליש מחיר הגעה נוספת של מרכיב לבית הלקוח, כמו כן יעזור לנו לבצע את מטרת העל – לרצות את הלקוח במהירות האפשרית.
תודה על שיתוף הפעולה,
בברכה משפחת ר.א. ריהוט
* שם החנות
* איש הקשר
הערות
אני מייפה את כוחה של חברת רא ריהוט לבצע שילוח מהיר של בד בעלות של 50 שקלים ,אני אשא בעלויות השילוח
[recaptcha]
 
תפריט
שינוי גודל גופנים
ניגודיות